Μιλήστε για τα θέματα υγείας που σας απασχολούν με τον Ιατρό της Teladoc Health

Επικοινωνήστε τηλεφωνικά ή μέσω βιντεοκλήσης με ιατρό μέσω της υπηρεσίας SelfCare by Allianz.

Επικοινωνήστε τηλεφωνικά ή μέσω βιντεοκλήσης με Ιατρό μέσω της υπηρεσίας SelfCare by Allianz.

Ζητήστε να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά Ιατρός από την ιατρική ομάδα της Teladoc Health, o οποίος παρέχει:

  • Καθοδήγηση ή/και ιατρική ενημέρωση σχετικά με ερωτήσεις και προβληματισμούς αναφορικά με την υγεία σας (μπορείτε επίσης να ανεβάσετε στην πλατφόρμα αποτελέσματα εξετάσεών σας ή κάποιο σχετικό έγγραφο και να τα συζητήσετε μαζί με τον Ιατρό).
  • Σύσταση για παραπομπή σε εξειδικευμένο Ιατρό για περαιτέρω διερεύνηση ή σε διαγνωστικό κέντρο για περαιτέρω εξετάσεις, ανάλογα με το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζετε.
  • Ιατρική ενημέρωση για θέματα που αφορούν στην πρόληψη και στον προσυμπτωματικό έλεγχο.

Έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με Ιατρό γενικής ιατρικής.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 9:00 π.μ. έως τις 9:00 μ.μ..

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η υπηρεσία δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού.

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιεί αυτή την υπηρεσία

Όλοι οι κάτοχοι συμβολαίου ασφάλισης υγείας μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία όσες φορές επιθυμούν, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Ποια βήματα ακολουθείτε

  • 1 Περιγραφή θέματος υγείας

    Περιγράψτε το θέμα υγείας που σας απασχολεί με τη δυνατότητα να ανεβάσετε φωτογραφίες ή κάποιο σχετικό έγγραφο.

  • 2 Υποβολή

    Υποβάλετε το αίτημά σας και ο Ιατρός θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα.

Θέλετε να έχετε πρόσβαση σε Ιατρό για θέματα υγείας που σας απασχολούν;

Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με τον Ιατρό της Teladoc Health για να:

  • Λάβετε άμεση καθοδήγηση ή/και ιατρική ενημέρωση σχετικά με ερωτήσεις που αφορούν στην υγεία σας.
  • Ζητήσετε Δεύτερη Ιατρική Γνώμη από εξειδικευμένους Ιατρούς διεθνούς φήμης.